Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Jenny Christensen - 7 juli 2010 13:45

Idag är det strålande sol och sitter på verandan och ska snart gå ner och lägg mig i en solstol :jag har dock fått en förskrämlig nackspärr. Så det är minder kul.

Mina funderingar idag går ut på och fråga mig sjävl om de verkigen är värt att prata med den dä tjejen som förstörde en hel del.Jag har säkert sårat henne med. Men frågan är den om dte är värt att reda ut det? Jag kan erkänna jag saknar henne. Men kommer jag våga lita på henne igen, att hon ite går bakom min rygg igen. för nästan alla vet att det tar på en. Min dröm säger mig ganska mycket men det är svårt och tolka den om jag ska sattsa eller om jag bara ska ge upp, och leva mitt liv utan dig. mina flästa vänner tycker det men det handlar ju inte om vad dom tycker och tänker. För det är ju jag som blir sårad det är ju jag som kanske blir glad.

Nu blir det ut i solen igen :)


Singel och det är föralltid

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards