Alla inlägg under november 2010

Av Jenny Christensen - 29 november 2010 21:01

Livet är oretvist först vår älskade Malin vi saknar dig massa<3 sen Helle våra tankar gå till dig <3 och nu fy en av min kompis mamma. vännen jag finns för dig <3  har inte så mycket mer att säga nu!


/Singel och trött på det mesta

Av Jenny Christensen - 8 november 2010 19:27

Äntligen kan jag skriva igen! ar inte varit på humör och inte haft tid.

det har hänt en massa och jag tror jag bli galen hur fort tankarna går innom mig.

vad skulle jag göra ta min sköna underbara vän josefine <3 

Jag är så färdig med killen jag trorde jag gillade. och det känns könt för en gång skull kan jag själv gå ur något utan att någon vän säger åt mig att "han är skit lämna han Jenny"  fast någa sa ju det redan i början men va dom och inte lydsna. men tillbax till saken han är det HElT slut med iaf dock har jag två eller tre andra sit. såg en SKIT snygg kille på krogen dock var jag nyckter och aldrles för blyg för att gå fram! typiskt men  kanske bäst så. kommer iaf ihåg hur han såg  ut och det kan jag leva på några månader. jag har slutat röka en månad och 16 dager idag (Y) ska på jobbintervju i morgon på en resturang. får jag jobbet blir det ringa någon fra med en cider sen blir det hem och fira hemma :) träningen gå mycket bättre nu. tränar minst två ggr i veckan. 

nu sa jag dock gå ut och gå en sväng i det kalla vädert nu!

Mina tankar går till min gamla caféteria peronal Pia som tog sitt liv förra veckan!  och självklat till vår älskade Malin saknar dig så fruktansvärt mycket hjärtat


/ Singen som vanligt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards