Direktlänk till inlägg 9 december 2010

frvirrande

Av Jenny Christensen - 9 december 2010 20:34

det är för svårt att förstå det är för lätt att göra misstag.En är hu skön mysig lite så flörtig och blyg som fan lite störande blyg fast ändå inte. den andra r helt tvärt om öppen nästan rakt på sak lite för mycket kanske. men en kille som har ett hjärta av guld och vill en tjej ska vara ycklig och ha det bäst. Hur ska man kunna välja mella dessa killar! jag vill inte äns det. men tillslut kommer jag bli tvingat och göra det. och jag vill inte såra någon av dem. fan! varför sätter jag mig i sånna här sitvationer för...Från kärleksroblem till mig själv. Jag har inte rökat sen den 23 september nu skit nice :) börjar satsa på skolan, känner att jag börjar bli som mig själv igen och det känns super:) Vill ha nyår nu! kommer bli toppen kul. Cajsa Lundqvist du är inte värld guld utan mycket mer än nåot som man kan ta på. du står långt in i mitt hjärta och tar en stor plats och kommer aldrig försvinna ur det<3// Singen och förvirrad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Christensen - 4 december 2010 15:05

Nu är det bara 20 dagar kvar till julafton det går sjukt fort och allt ska hinnas göras innan  julavslutningen och julafton.   Allt ska vara så bra och se bra ut. jag börjar bli tött på detta. Jag vill bara hitta en bra kille och vara med honom min...

Av Jenny Christensen - 29 november 2010 21:01

Livet är oretvist först vår älskade Malin vi saknar dig massa<3 sen Helle våra tankar gå till dig <3 och nu fy en av min kompis mamma. vännen jag finns för dig <3  har inte så mycket mer att säga nu!   /Singel och trött på det mesta ...

Av Jenny Christensen - 8 november 2010 19:27

Äntligen kan jag skriva igen! ar inte varit på humör och inte haft tid. det har hänt en massa och jag tror jag bli galen hur fort tankarna går innom mig. vad skulle jag göra ta min sköna underbara vän josefine <3  Jag är så färdig med killen...

Av Jenny Christensen - 19 oktober 2010 15:44

nu har det regnat i drygt ett dygn och jag blir depp för jag hatar att vara inne och inte kunna göra något kul ute. fasten jag har massa plugg och ska träna och så. Så vill man ju ändå kunna gå ut och gå i friska luften. Men men idga ska jag till bad...

Av Jenny Christensen - 13 oktober 2010 15:15

Har så mycket och skriva har så mycket i huvudet! Du stal mitt hjärta och stampade på det efter en kort stund lekte med mina känslor som om jag inte sklle märka det. vet du vad! Du an göra ditt, Jag klarar mig jävligt bra utan dig! Så nu hjer vi våra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards